General Mobile Discovery 4.4.2 için root


Biraz araştırma yaptım ve Discovery telefonların eskisi gibi kolay root yapılmadığını anladım ve daha derin bi araştırma yaptım sizler için 4.4.2 android sürümü için root yapmak mümkün.

İROOT adı verilen yöntem ile telefonunuzu kolayca root yapabilirsiniz yanlız root yaptıktan sonra telefonunuzda çince uygulamalr olabilir bunlarıda kaldırmak tabiki mümkün.


ilk önce driverleri indirelim 


https://yadi.sk/d/m5HepIA7d8pLW

root uygulamamızı indirelim yazının başında iroot dedim diğer adı vroot olarakda karşınıza çıkabilir

https://yadi.sk/d/oSpG_r2sd8oXN


verdiğim linkleri indirin kurun kurulumdan sonra usb hata ayıklama modu kapalı ise açın

açmak için:

Menü>Ayarlar>Geliştirici seçenekleri>Usb Hata ayıklama modunu  seçin


Uygulamanın telefonu bulmasını bekleyin driverler de sıkıntı yoksa kurulacaktır.

Telefonu gordukden sonra çıkan ekrandan root a tıklayın ve bekleyin





karşınıza bu ekran çıkacaktır telefonunuzda garip yazılar da çıkabilir korkmaya gerek yok telefon yeniden açılıncaya kadar bekleyin tekrar başladığı zaman rootlu olacaktır.Yanlız bu uygulamanın root uygulaması hoşunuza gitmezse eğer play storeden SUPERSU root uygulamasını indirebilirsiniz 


Uygulamayı açtıkdan sonra karşınıza çıkan çince yazılardan sağ tarafdakini seçtin

Supersu kodlaması türünü seçin derse normal seçtin  biraz bekledikten sonra yeniden başlat ile başlattın

Artık root uygulaması supersu oldu diğer çinçe uygulamarı kaldırmaya başlayın bir tanesi hariç hepsi kolayca kalkar.

O kalkmayan için play storeden System App Remover uyglamasını indirin Uygulamayı açtıkdan sonra Kaldırılacak sistem Uygulamasını seçiyoruz.(Buradan istenilen sistem uygulamasını kaldırabilirsiniz hani çince olan ve bir tanesi kalkmıyor dediğim).



ARKADAŞLAR ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM DİSCOVERY KULLANMADIĞIM İÇİN DENEME ŞANSIM OLMADI AMA SAĞLAM Bİ KAYNAKTAN ALDIM BİLGİLERİ LİNKLER ONLARA AİTTİR ANLATIM BANA AİTTİR YORUMLARI FALAN OKUDUM HERKES KOLAYLIKLA YAPMIŞ AMA YİNEDE KARAR SİZE AİT 


ROOT İŞLEMİ TELEFONU GARANTİ DIŞI YAPAR ACEMİ KULLANICILAR İÇİN TAVSİYE ETMİYORUZ BİLEN BİRİSİ İLE YAPMANIZ SİZİN YARARINIZA OLACAKTIR İŞLEMLER SIRASINDA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN TECHNANDRO AILESI SORUMLU DEĞİLDİR.BU VERDİĞİMİZ LİNKLER İŞLEMLER YANLIZCA GENERAL MOBİLE DİSCOVERY 4.4.2 İÇİN GEÇERLİDİR BAŞKA CİHAZ İÇİN KULLANILMAZ.


1 yorum:

Yorum Kuralları
1. Argo,küfür tarzı kelimeler kullanmak yasaktır.
2. Kısaltma tipi yorumlar kötü görüntü oluşturacağı için silinecektir.(Slm,mrb vb.)