SAMSUNG GALAXY S3 İÇİN NOTE4 4.4.4 ROMU

SAMSUNG GALAXY S3 İÇİN BLEKOTA NOTE4  4.4.4 ROMU 
Evet arkadaşlar telefonumuza root attık cwm recovery modunuda yükledik tek eksiğimiz rom kaldı şimdi romu sizler için paylaşıyorum bu rom özel rom geliştiricisi BLEKOTA tarafından sadece S3 için yapılmıştır gayet stabil ve güncelleme desteği olan bir romdur bizzat kendim kullanıyorum telefonunuz bambaşka bi hale gelecektir. Rom linkleri XDA sitesinden alınmıştır çevirmesi bana aittir.
Romla beraber gelecek olan başlıca özellikler şöyle :
# Not 4 arayüzü
# Not 4 Çerçeve
# S5 Boot animasyon
# Not 4 Sesler
# Not hava bilgi ile 4 Lockscreen
# 4 Ayarlar Not
# Not 4 S-Planner
# Not 4 TouchWiz başlatıcısı
# Not 4 S-Tarayıcı
# Not 4 Hesaplama
# Not 4 Dosya yöneticisi
# Not 4 Müzik çalar
# Not 4 Video oynatıcı
# Not 4 Not uygulaması
# Not 4 SMS / MMS uygulaması
# Not 4 Dialer & incall UI ile İletişim
# Not 4 Hava Widget
# Ek diller ile 4 Klavye Not
# Not 4 Benim Dergisi
# Not 4 Görev yöneticisi
# Not 4 Hızlı bağlamak ve S Bulucu
# Not 4 Ultra Güç Tasarruf Modu UPSM Müdürü ile
# 4 Lockscreen etkileri Not
# 4 yönlü yeniden menüsü
Roomda çalışmayan pek fazla bir şey bulunmamaktadır.
(Aşağıda yazdığım 3 seçenek haricinde)
- Telefon kapalıyken ve şarj eklentisi zaman zaman çizme olacak
- Ekran yansıtma ve doğrudan paylaşımı
- FM Radyo
Rom gayet stabil arkadaşlar kendim kullandığım için sizlerede öneriyorum yükleme adımlarına geçebiliriz.romu yüklemeden önce yedekleriniz kesinlikle alın çünkü wipe işlemlerini yapacaz yüklerken aksi halde tüm verileriniz silinir
1-Romu bilgisayarımıza indiriyoruz daha sonra hafıza kartına atıyoruz 
2-Recovery moduna giriyoruz (ses açma+home tuşu+tuş kiliti tuşuna basılı tutarak)
3-İlk önce wipe işlemlerini yapıyoruz nedeni ise temiz kurulum yapmak sorunlarla karşılaşmamak için
4-Wipe işlemlerini yaptıktan sonra İNSTALL ZİP SEÇENEĞİNİ SEÇİYORUZ hafıza kartına attığımız BLEKOTA NOTE 4 ROM DASYASINI seçiyoruz
5-Romu yükleme adımına geçmiş oluyoruz istediklerimizi seçip yüklüyoruz bu işlem yaklaşık 10 13 dakika sürebilir işlem bittikten sonra telefonu yeniden başlatıyoruz başlangıç sırasıında Samsung yazısında takılabilir bekleyin 3 veya 5 dakika sonra ufak bi titreme olacaktır ve telefonumuz açılacaktır ilk başta bildirim çubuğunda SERVİS YOK yazısı çıkarsa korkmayın bir kaç dakika bekledikten sonra herşey normale dönecektir.
Benim size nacizane tavsiyem romu yüklerken biraz ingilizce bilmeniz gerekiyor ve yükleme sırasında SAMSUNG SERVİCE ve GOOGLE UYGULAMALARINA tık koymanız.romun ekran görüntülerini ve linkini aşağıda sizlerle paylaşıyorum.
İŞLEM SIRASINDA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN TECHNANDRO AİLESİ SORUMLU DEĞİLDİR
Günde bir kere telefonu resetlemek daha iyi verim almanızı sağlar
Rom linki:
https://mega.co.nz/#!o09gGBLS!BS5CKf4iDA555CAhBEzZ8810eOxd84aj2O8SnEu7waw
Ekran Görüntüleri:



6 yorum:

  1. Merhaba arkadaşlar elimde takoz denilebilecek içinde Bada işletim sistemi olan bir cihaz var buna android yükleniyormuş 2.0 bile olsa yüklenebilirmiş.Bu konuda bi makale rica edebilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. İşletim sistemini üreticiler yükler baska bir işletim sistemini yukleyemezsiniz kim bilgi vermişse size yanlış vermiş

    YanıtlaSil
  3. Şu room işlerini birde General Mobile discovery için yazsanız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimizden geldiğince hepsine değinmeye çalışacaz

      Sil
  4. Romu yukledim fakat uygulamalri yukledikten sonra asiri derecede kasilma yapiyor telefon. Ram kullanimi 700altina inmiyor

    YanıtlaSil
  5. Acaba Galaxy Mega 6.3 İçin Bu Rom'u kullanabilirmiyiz?

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
1. Argo,küfür tarzı kelimeler kullanmak yasaktır.
2. Kısaltma tipi yorumlar kötü görüntü oluşturacağı için silinecektir.(Slm,mrb vb.)