Zenfone Güncelleme Sonrası Açılış Sorunu Çözümü

Technandro Ekibi olarak sizlere daha önce Zenfone Lollipop güncellemesini nasıl yükleyebileceğinizi anlatmıştık.Güncelleme sonrası karşımıza çıkan en büyük sorunlardan biri olan açılış sorununu bu makalemizle çözebilirsiniz...


Öncelikle sorunun ayrıntılarına biraz inelim.Güncelleme işlemini başarı ile yaptınız fakat güncelleme sonrası telefonu her açıp kapattığınızda güncelleme işlemi yeniden başlıyorsa sorunun çözümüne makalemizle adım adım ulaşıyorsunuz demektir.
Adım 1) Bu işlem için bir adet bilgisayara ihtiyaç duymaktayız.Öncelikle telefonumuzu bilgisayara Usb kablo yardımı ile bağlayalım.
Buradan telefonumuzun dahili bellek kısmına girelim ve güncelleme esnasında buraya kopyaladığımız güncelleme dosyasını bulalım.
Adım 2)Bulduğumuz .rar uzantılı güncelleme dosyasını yönetici modunda silelim.
Silme işlemi tamamlandıktan sonra Donanımı güvenle kaldır seçeneğini kullanarak telefonun pc ile olan bağlantısını koparalım.
Adım 3)İşlemlerin gerçekleştiğini teyit etmek için telefonumuzu yeniden başlatalım.
Telefonunuz bundan sonraki aşamada normal şekilde açılacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1. Argo,küfür tarzı kelimeler kullanmak yasaktır.
2. Kısaltma tipi yorumlar kötü görüntü oluşturacağı için silinecektir.(Slm,mrb vb.)